Home » Erhverv » 4 områder, hvor din virksomhed er ved at miste penge

4 områder, hvor din virksomhed er ved at miste penge

I mine 18 år i consulting har jeg hørt det hele. Alt fra konkurrence til forvaltes pleje som grunde til hvorfor det er svært at skabe forretning af dine drømme. Nye kunder er nødvendige for at holde enhver virksomhed vil men det er hvordan du og dit personale håndtere disse kunder, der bestemmer din succes i erhvervslivet.
I enhver virksomhed, som jeg har gået ind i årenes løb, er hvad undrer mig mest mængden af tabt arbejdsfortjeneste fra dårlig håndtering af den store indkomstskabende områder af enhver virksomhed. Jeg vil dække fire af dem.
Det faktiske beløb for tabt arbejdsfortjeneste kan beregnes. Jeg vil beskrive hvor du er meget sandsynligt, at miste store mængder af penge, og hvorfor. Disse områder, hvis det håndteres vil hjælpe dig tabe færre penge i din virksomhed eller med andre ord tjene flere penge.
Hvor jeg taber penge i min virksomhed?
Virksomhedsejere er altid på udkig efter måder at øge indtægterne, men vi tager fat sjældent på de områder, hvor spande af penge kan glide fra dine fingre. Det er almindeligt at se på bekostning af håndtering af en situation i dit kontor, men lidt opmærksomhed til, at ikke håndterer en svag område af din virksomhed koster dig langt mere end hvad det kan koste at løse problemet.
Du skal være i stand til at måle de øverste grundlæggende områder og måde at gøre det er med statistik. Hvordan kan du vurdere, hvor tæt du får mod håndtering af eventuelle svage område af din virksomhed eller styrke et område, der allerede gør godt, hvis du ikke bruger statistik? Operere ud af statistikker.
De fleste virksomhedsejere ikke almindeligt at se på hvad de i øjeblikket mister fra svage business management og dårlig uddannelse af personalet. Her er fire af de vigtigste områder for tabt arbejdsfortjeneste i organisationen.
1. du kan tabe penge med dårlig modtagelse kontrol.
Ideelt, med ordentlig modtagelse kontrol i receptionen, på telefonen og visse proceduremæssige handlinger på plads kan du opnå en højere procentdel af lukkede kunder. Grad at kontrol i receptionen mangler eller kunderne dikterer når de kommer i eller ej, vil du miste penge. En god receptionist er nøglen til at dirigere indgående trafik, enten via telefonen eller personligt til korrekt staff medlem hurtigt og med god kontrol. Dette er helt ærligt en nemme lave og kan forbedre din bundlinje ganske markant.
2. du kan tabe penge fra at have en dårlig samlinger ratio.
Afhængigt af din virksomhed, når du foretage justeringen i din produktion til andre planer såsom forvaltes pleje mv. Du skal samle 95% af resten. Ideelt, når du beregner din sande samling ratio ville du bruge de sidste seks uger af samlinger divideret med de foregående seks uger af produktion. Der er faktisk otte områder, hvis fuldt håndteres, der vil sætte din samlinger ratio i en række helt nye.
3. du kan tabe penge fra at have en utrænet og dårligt uddannet personale.
Tage din gennemsnitlige ugentlige samlinger divideret med antallet af fuldtid ækvivalenter (FTE). Glem ikke at inkludere ejerens timer og hvis han eller hun arbejder 60 timer, der er en 1,5 Årsværk. Hver medarbejder har værdi for organisationen, men nogle er klart mere værdifulde end andre. Når du har en medarbejder, der ved hvad de skal gøre, er meget effektiv i hans eller hendes evne til at få arbejdet gjort og en eller anden måde motiverer andre, ved du, de er deres vægt værd i guld. Hvad er nogle gange svært at forstå er at få medarbejdere til faktisk at gøre deres job med en høj grad af produktivitet er opnåelige. Hver gang du hyre en person i din organisation skal du have en vished om, hvor meget indkomst pr. uge de skal bringe til bordet gennem deres indsats. Gennemsnitlige bør være et eller andet sted omkring $3.500 om ugen for hver FTÆ.
4. du kan tabe penge mangel på effektiv markedsføring.
Effektiv markedsføring er et stort område hvor virksomheder mislykkes. De planlægger normalt deres forfremmelse, som de planlægger deres måltider – en ad gangen. Det betaler sig at have en marketing plan og være i stand til korrekt bestemme ROI (Return On Investment) fra marketing tiltag. De fleste virksomheder sender en forfremmelse stykke og derefter tally svar, ikke mængden penge fremstillet af disse svar. Dette giver et falsk billede. Derefter mener virksomhedsejere, at deres markedsføring “ikke virker” så de Afslut – lige så hurtigt som de begyndte. Ligeledes, når de afslutter, de gør så ikke at indse, at gentage forsendelser er nøglen til at generere flere svar og flere indtægter. Ledere almindeligvis ikke “sætter sig selv i deres perspektiver/kunder sko” og ser på deres markedsføring fra kundens synspunkt. Et eksempel på dette er at tage et kig på hvordan du faktisk reagere på direkte mail. Du hoppe på hvert mail stykke, der ankommer i din postkasse? Eller, mere realistisk, starter du virkelig tage varsel af en virksomheds fremme, når du har set det flere gange?
Den markedsføring medium er noget at overveje såvel. Der er billige måder at komme i gang med markedsføring, får du et godt afkast på din investering og som gør det muligt at generere nok indkomst konsekvent, før du starter forgrener sig ud i andre dyrere medier. Et postkort er et bestemt medie, der fungerer godt for en række årsager. Jeg anbefaler stærkt, at finde et velrenommeret direct mail postkort selskab, der giver gratis marketing rådgivning som din kilde for direct mail marketing. Jeg ville sørge for, at postkortene er alt, hvad de gør, får henvisninger fra dem til at undersøge og kalde disse henvisninger til data om dette selskab. Og husk, at den absolut billigste pris ikke er altid bedst – du får hvad du betaler for. Der er meget at lære om marketing. Det er et kraftfuldt værktøj til at udvide dine forretninger.
Dette fire-punkts kontrolliste, der kan hjælpe dig med at opdage, hvor din virksomhed er ved at miste penge. Hvert af disse punkter kan forbedres, når du anvender de rigtige værktøjer. Jeg baserer gyldigheden af de korrekte værktøjer på om de få resultater – ikke ved min mening – men uanset om de rent faktisk arbejder uanset hvilken branche du er i.


Leave a comment

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *